Tales and Legends of RolePlay
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Les 5 - Extra les

2 posters

Go down

Les 5 - Extra les Empty Les 5 - Extra les

Post by Drake Heros Fri 11 Dec 2009 - 21:30

Hallo daar. Als ik het goed heb ben je naar alle vorige lessen geweest en heb je zelf de training gedaan. Dankzij je harde werken weet je nu wat je kan. En een klein beetje over wat je niet kan. Mijn assistent, Infenyte, die hier weer bij ons is, zal mij helpen jou te laten zien en verklaren wat je totaal niet moet doen in een RP. Aan het eind van deze les hebben wij een vragenlijst. Die moet je invullen en sturen naar mij, Drake of naar Infenyte. We controleren het en vertellen je dan of je slaagt voor het eerste deel of niet.

*iedereen kijkt geschokt*

Inderdaad. We zijn nog niet compleet klaar. We hebben ook een Examen gemaakt voor iedereen hier. As je het Examen met genoeg punten behaalt, ben je een volledig erkende ervaren roleplayer. Dan is je carrière pas echt begonnen.

Dus voor nu. Infenyte, mijn goede vriend. Zullen we onze klas laten zien hoe niet deel te nemen in een echte Roleplay.
Drake Heros
Drake Heros
The Legend Maker

Posts : 121
Join date : 2009-12-07
Age : 35
Location : Anywhere

http://tandlroleplay.friendhood.net

Back to top Go down

Les 5 - Extra les Empty Re: Les 5 - Extra les

Post by Drake Heros Fri 11 Dec 2009 - 21:37

Post 1

Drake verliet het lokaal en zag Infenyte tegen de muur aan leunen. "Hallo Infenyte. Hoe was jou dag? Mijne was wel goed. Nou, ik ga er weer vandoor, nog genoeg te doen. Zie je wel weer eens rondhangen. Later." Drake liep weg. *Damn ik mag die gast echt niet* ... Wanneer Drake langs Infenyte liep, liet hij perongeluk zijn glas met water over Infenyte heen vallen. Infenyte werd boos en sloeg Drake. Nu Drake zelf boos werd, sloeg hij Infenyte. "Verdomde idioot!' Schreeuwde Infenyte. Maar Drake rende snel weg, Hij was sneller dan Infenyte en kon ontsnappen.

((Zoals je dus ziet. Ik reageerde voor Infenyte en zorgde zelf voor de dingen die hij zei en deed. Maar net als in het echte leven, kan ik hem eigenlijk niet controleren))


Last edited by Drake Heros on Fri 11 Dec 2009 - 22:29; edited 1 time in total
Drake Heros
Drake Heros
The Legend Maker

Posts : 121
Join date : 2009-12-07
Age : 35
Location : Anywhere

http://tandlroleplay.friendhood.net

Back to top Go down

Les 5 - Extra les Empty Re: Les 5 - Extra les

Post by Infenyte Fri 11 Dec 2009 - 22:07

Post 2

Wanneer Drake wat over hem wilde gaan morsen, ontweek Infenyte heel snel.
"'Je kan mij niet aanraken fucking oude tering mogool." Schreeuwde hij naar Drake die hem bang aankeek. Drake wilde wegrennen, maar Infenyte was sneller en greep naar zijn eigen katana die hij in zijn handen had en sloeg Drake's hoofd ermee eraf.

"Dat is wat je hebt verdient!" Zei hij terwijl op het lichaam spuugde en keerde terug naar het hangen tegen de muur.

((OMG ik heb Drake vernoord! In mijn eigen post, heb ik niet alleen zijn acties verandertm naar ik negeerde zelfs een deel van Drake's post. Dit is overduidelijk geen profecionele roleplay. Je meld gewoon dat de andere speler iets verkeerds doet en wacht voor de ander tot hij/zij zijn/haar eigen post bijwerkt. Als diegene dat niet doet, dan ben je pas toegestaan om het te veranderen of een deel te negeren. Je merkt ook dat ik gewoon scheld taal gebruik. Dat is NIET toegestaan, tenzij het in de regels wordt vermeld. En als laatste controleer ik ook Drake's emoties, net als de actie die ik voor de ander controleer. Ook dit is niet toegestaan om te doen. Ik had het wel eventueel anders kunnen doen, zoals:
Hij schreeuwde tegen Drake zo boos, dat elk normaal mens bang zou zijn geworden,
Ik geef hem een kans om uberhaubt niet bang te worden, maar ik hint WEL dat hij het normaal wel zou te zijn.
Ik houdt ook een katana in mijn hand. Een grote katana. In een schoolgebouw, in het zicht van elk persoon die ik tegen kom! Probeer de posts realistisch te houden naar de opgezette ideeen van de verhaallijnen. En als allerlaatste vermoorde ik hem! Natuurlijk ben je niet toegestaan om een anders personage te vermoorden tenzij de maker van die personage het toe staat.
Nu kan Drake door gaan met nog meer fouten (Zoals spontaan terug komen uit de dood
))
Infenyte
Infenyte
The Immortal

Posts : 49
Join date : 2009-12-08
Age : 35
Location : If you only could know, if only I could know...

Back to top Go down

Les 5 - Extra les Empty Re: Les 5 - Extra les

Post by Drake Heros Fri 11 Dec 2009 - 22:16

Post 3

((Bedankt Infy, maar dat was echt hard!))

Drake keerde terug naar zijn lichaam en werd een god!
Ik zal je vermoorden jij Fucking tifus leijer!!!
Drake gooit een vuurbal naar Infenyte en vermoord hem ermee. En gebruikt dan een één of andere soort van spreuk. *Asamanne hreujubnwe enhdhj* En Infenyte kan nooit meer terug keren naar het levende rijk!

((Wat je nu dus ziet, ik hou het kort, heel erg fout. Ik maak ook geen gebruik meer van het " --- " teken om te praten. And boven dat alles, ik gebruikte god-modding om te winnen van Infenyte in een totaal verkeerde en abnormale manier))


Last edited by Drake Heros on Fri 11 Dec 2009 - 22:30; edited 1 time in total
Drake Heros
Drake Heros
The Legend Maker

Posts : 121
Join date : 2009-12-07
Age : 35
Location : Anywhere

http://tandlroleplay.friendhood.net

Back to top Go down

Les 5 - Extra les Empty Re: Les 5 - Extra les

Post by Infenyte Fri 11 Dec 2009 - 22:28

Post 4

Gast! Dit is gewoon niet eerlijk! Ik haat je!

Fuck dit en all deze tering zooi dat je een roleplay durft te noemen.
*Infenyte herrijst en blaast het hele universum weg, einde verhaal*

(De volgende regels zijn gecensueerd vanwege het zwaar misbruik van scheldwoorden en iemands moeder en vader samen voegen met boerderij dieren)

((Laten we zeggen je bent een totale idioot bent en blijft misbruik maken van wat jij roleplay noemt. Wordt je gewoon gebannen van de RP. Meg het gebeuren dat je wordt vermoord in de RP of dat de maker van de RP je vraagt te vertrekken. Accepteer dan gewoon hetgeen wat je fout deed en post dus niet dit soort stomme dingen. Verpest niet de sfeer voor andere roleplayers.

Natuurlijk kan het gebeuren dat de roleplay-maker een stommeling is. En hij gooit je eruit omdat hij je character gewoon niet mag. Zie het dan als zijn verlies en post nooit meer daar terug
))
Infenyte
Infenyte
The Immortal

Posts : 49
Join date : 2009-12-08
Age : 35
Location : If you only could know, if only I could know...

Back to top Go down

Les 5 - Extra les Empty Re: Les 5 - Extra les

Post by Drake Heros Fri 11 Dec 2009 - 22:41

Zoals je dus kunt zien in deze les. We hebben samen een hele roleplay verpest met slechts een paar posts. Dit is TOTAAL NIET de manier om een roleplay te spelen. Je speelt samen en bent afhankelijk van elkaar.

Nu. Vul nu alsjeblieft de vragenlijst in en stuur het naar Drake of Infenyte. Kopieer de quote in je PM.
Vragelijst voor Les 5 - Extra Les

1. Wat deed Drake verkeerd in zijn Post 1?

Infenyte gebruikte Drake's personage in Post 2.
2. Wat was Infenyte niet toegestaan te doen? Maak een lijst van de dingen die hij fout deed.

Post 3 werd totaal buitengewoon.
3. Wat gebruikte Drake? En wat is daar verkeerd aan, om dat te doen?

Infenyte gaf op en vernietigde de hele RP met slechts één enkele post. Post 4.
4. Wat is hetgeen wat Infenyte wilde doen, maar het uiteindelijk toch niet deed?

5. Wat is het dat Infenyte verkeerd deed? Hoe zou jij dat anders hebben gedaan?

Nu het hardste deel.
6. Herschrijf alle 4 de posts in de manier hoe het had moeten zijn. En verbeter alle kleine details.

En de laatste vraag.
7. Wat deden Infenyte en Drake eigen goed in deze posts?
Zo dit was dus de les voor vandaag. Tot de volgende les. Ik hoop dat je er op voorbereid bent.

Infenyte Edit: Gewoon een extra notitie. Als je op de een of andere manier de macht hebt gekregen om de posts van anderen te veranderen, misbruik het dan nooit. Het is oké grammatica en spelling te verbeteren, maar verander nooit de post op de manier hoe jij het zou willen hebben.

Nou ik hoop dat deze les erg leerzaam gebleken is en zoals Drake al zei, zie je de volgende les!
Drake Heros
Drake Heros
The Legend Maker

Posts : 121
Join date : 2009-12-07
Age : 35
Location : Anywhere

http://tandlroleplay.friendhood.net

Back to top Go down

Les 5 - Extra les Empty Re: Les 5 - Extra les

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum