Tales and Legends of RolePlay
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

De Lege Wereld

2 posters

Go down

De Lege Wereld Empty De Lege Wereld

Post by Fading Dragon Thu 21 Jan 2010 - 17:32

Zoals je waarschijnlijk al gelezen heb, speel je een overlevende van van een waterstof oorlog. De bedoeling is dat je hieronder je karakter voor dit verhaal omschrijft.

Kopieer deze tekst in de reactie scherm van deze topic en vul het volledig in.

Code:
[b][i][u]Karakter[/u][/i][/b]

[b]Naam:[/b](voluit)
[b]Geslacht[/b](spreekt voor zich dacht ik)
[b]Voor de oorlog was ik:[/b](schrijf hier je levens verhaal, voor dat de oorlog uitbrak)
[b]uiterlijk[/b](je mag plaatjes gebruiken maar alstublieft niet te groot)

[b][u]Toen ik weer bij kwam[/u][/b]
(zet hier een verhaal neer wat echt bij jou karakter past)
Fading Dragon
Fading Dragon

Posts : 83
Join date : 2009-12-12
Age : 35
Location : Aranna

Back to top Go down

De Lege Wereld Empty Re: De Lege Wereld

Post by Drake Heros Mon 25 Jan 2010 - 17:28

Karakter

Naam: Syamir
GeslachtMan
Voor de oorlog was ik:Syamir gaf les op de basisschool en deed mijn vak als psycholoog. Syamir deed veel vrijwilligerswerk en was erg behulpzaam naar andere mensen toe. Maar achter dat lieve maskertje schuilde altijd al een ware leider en strategist. Dit was soms wel te zien, maar niet duidelijk voor veel mensen. Dit waren nou eenmaal eigenschappen die Syamir graag verborgen hield om niet op te vallen.
uiterlijk((Nog onderweg))

Toen ik weer bij kwam
Merkte Syamir dat er iets goed mis was. Direct ging hij op zoek naar andere mensen en kreeg het voor elkaar een kleine groep bij elkaar te trommelen. Omdat niemand fatsoenlijk leiding kon nemen, nam Syamir de taak op zich. Met als doel om meerdere mensen te vinden.
Drake Heros
Drake Heros
The Legend Maker

Posts : 121
Join date : 2009-12-07
Age : 35
Location : Anywhere

http://tandlroleplay.friendhood.net

Back to top Go down

De Lege Wereld Empty Re: De Lege Wereld

Post by Fading Dragon Wed 27 Jan 2010 - 18:29

Drake Heros wrote:Karakter

Naam: Syamir
GeslachtMan
Voor de oorlog was ik:Syamir gaf les op de basisschool en deed mijn vak als psycholoog. Syamir deed veel vrijwilligerswerk en was erg behulpzaam naar andere mensen toe. Maar achter dat lieve maskertje schuilde altijd al een ware leider en strategist. Dit was soms wel te zien, maar niet duidelijk voor veel mensen. Dit waren nou eenmaal eigenschappen die Syamir graag verborgen hield om niet op te vallen.
uiterlijk((Nog onderweg))

Toen ik weer bij kwam
Merkte Syamir dat er iets goed mis was. Direct ging hij op zoek naar andere mensen en kreeg het voor elkaar een kleine groep bij elkaar te trommelen. Omdat niemand fatsoenlijk leiding kon nemen, nam Syamir de taak op zich. Met als doel om meerdere mensen te vinden.

((Best goed, maar ik denk dat het wat onmogelijk is om die kleine groep mensen in het verhaal te zetten. (je suggereert dat het je lukt om ze te vinden) Je zou dit wel als doelstelling kunnen zetten. Probeer meer neer te zetten in wat voor een situatie je weer bijkomt.))
Fading Dragon
Fading Dragon

Posts : 83
Join date : 2009-12-12
Age : 35
Location : Aranna

Back to top Go down

De Lege Wereld Empty Re: De Lege Wereld

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum