Tales and Legends of RolePlay
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

De Lege Wereld

Go down

De Lege Wereld Empty De Lege Wereld

Post by Fading Dragon Thu 21 Jan 2010 - 17:00

Voor dat we beginnen met de RolePlay wil ik eerst even de speciale regels van dit spel uitleggen, zodat iedereen er bekend mee is.

Op bijna alle vlakken gebruiken we hier de normale regels op een klein puntje na, die naar wat ik denk toch wel de hele RolePlay veranderd.
OPGELET!
De enige regel die eigenlijk anders is, is dat als je iets bij een ander probeert te doen dat die ander niet mag zeggen of dit wel of niet gelukt is, maar een scheidsrechter/rechter/god.
bijvoorbeeld:
Ginger Kid steekt twee vingers naar Maggot's ogen om die er uit te steken.
normaal gesproken mag Maggot kiezen of dit lukt of niet, maar in deze RolePlay doet bijvoorbeeld Drake Heros dat.(dit geld trouwens niet voor emoties of gedachten, dit om de reden dat de RolePlay wel behouden moet blijven)

Nu is het zo dat ik de scheidsrechter/rechter/god ben.(Ik kies bij deze voor god zodat ik iets van mee kan doen) en hier zijn nog wat persoonlijke gedragsregels:

  1. Ik wil dat als je iets bij een ander wil uithalen dat je dan O.O.C. (Dus met "((___))") "kop" of "munt" zegt zodat ik voor onpartijdige random keuzes kan zorgen met munt tossen. (vermeld je niets, dan lukt je actie zeker niet)

  2. Dood is dood en moet dood blijven (dus GEEN revive/recurrect).

  3. Je mag met meerdere personages meedoen, maar je personage(s) mogen geen speciale krachten hebben(wel bepaalde "handigheidjes" zoals handig zijn met wapens en zo) en je personage(s) moeten mensen zijn, die terug te vinden zijn bij de karakter informatie.

  4. Onder dubbel posting versta ik ook dat 1 iemand zowel onder als boven 1 van mijn post heeft gepost(gewoon even wachten zodat een ander ook wat kan doen)(omdat ik namelijk niet echt een personage heb).

  5. Schuttingtaal is ten strengste verboden.

  6. De bloemetjes buiten zetten is toegestaan, maar ik wil niet weten dat de champagne geschud word en al zeker niet hoe hard ze schreeuwt als de kurk er afschiet.

  7. En de post die niet volgens de regels zijn gepost zal ik meteen wijzigen/verwijderen, met een notitie waarom en als ik merk dat iemand teveel de regels overtreed zal ik om een ban vragen.


Role Play!
Na de "Derde Wereld Oorlog" zijn Amerika en Rusland alweer in opschudding geraakt door de verschillen en gelijkheden die ze op dat moment hebben, alleen deze keer was het erger dan eerst. Wat de "Tweede Koude Oorlog" had moeten worden is uitgelopen tot een "Waterstof Oorlog", waarbij bijna de hele wereld is vernietigd door de wapens die ze toen gebruikte. Een week na dat de eerste bom ontplofte werd het weer stil en er springen alleen nog lieve konijntjes over de verwoeste gronden.

God kijkt naar zijn eigen ooit zo mooie, maar nu met stof, puin en lichamen bedekte creatie. 'de mensheid het leven schenken was éne grote fout geweest' denk hij bij zichzelf als hij de konijntjes die deze vernietiging overleeft hebben lief ziet rondspringen. Na veel rond kijken naar deze perfecte wezens ziet hij in eens tot grote verbazing en woede mensen boven het puin uitkomen. 'Deze wezens mogen niet meer leven' denkt god, maar op het moment dat hij deze overgebleven idiote wezens het leven wil laten verlaten bedenkt hij zich. 'Ik laat nu de mensen in hun eigen stront zakken' denkt god en gaat achterover zitten kijken hoe deze wezens hun eigen toekomst weer op proberen te bouwen.

((Het is de bedoeling dat jullie nadenken over wat jullie zouden doen als jullie overlevers waren en dit proberen uit te voeren.))
Fading Dragon
Fading Dragon

Posts : 83
Join date : 2009-12-12
Age : 35
Location : Aranna

Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum