Tales and Legends of RolePlay
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Les 6 - Het Exam

Go down

Les 6 - Het Exam Empty Les 6 - Het Exam

Post by Drake Heros Fri 11 Dec 2009 - 22:57

Ja ja. We zijn gearriveerd waar we wilden arriveren. Het examen. Gefeliciteerd met het halen tot hier. Ik ben hoogst onder de indruk dat je de tijd nam voor elke les en het allemaal te bestuderen.

Nou. Je hebt alles geleerd wat er te leren valt over de basis van Roleplaying. Maar voordat je kan gaan roleplayen als de grootste bekende roleplayers, moet je eerst dit examen behalen. Het is niet al te moeilijk. Noch is het erg groot. Alhoewel. We willen wel graag weten hoe jij gaat slagen.

Laat me eerst uitleggen hoe het wordt gedaan.

1. Je maakt een personage dat in deze lessen zit en deelneemt eraan
2. Je speelt het deel dat je in het lokaal bent en dit examen aan het maken bent
3. Je vult een echt gemaakte vragenlijst in. En je stuurt het via PM naar Infenyte of Drake.
4. Je krijgt een PM terug van Infenyte of Drake over het feit of je slaagt of niet. We posten ook quote in je eigen gemaakte post of je het goed gedaan hebt en of je slaagt. Of wat er mis ging.

Net als in de training, kopieer je de code en post je het in je eigen topic en roleplay daar binnen in.
Code:
[b][u]Character[/u][/b]
    Maak een simpele personage.

    [i]Naam :[/i]
    [i]Leeftijd :[/i]
    [i]Geslacht :[/i]
    [i]Geschiedenis/Achtergrond :[/i]
    [i]Uiterlijk :[/i]

    [u][b]Roleplay act[/b][/u]
    Typ een kleine roleplay over hoe je personage zou reageren, praten en denken.
Nou veel geluk met je examen. En ik hoop dat Infenyte of ik jou het goede nieuws kunnen geven. Of anders proberen we je een privé bijles te geven.

En misschien zien we je wel in de extra geavanceerde klas
Drake Heros
Drake Heros
The Legend Maker

Posts : 121
Join date : 2009-12-07
Age : 35
Location : Anywhere

http://tandlroleplay.friendhood.net

Back to top Go down

Les 6 - Het Exam Empty Re: Les 6 - Het Exam

Post by Drake Heros Fri 11 Dec 2009 - 23:10

Kopieer de quote en vul deze in. PM het naar Drake of Infenyte en je krijgt een bericht terug met de melding of je slaagt of zakt.
Vragenlijst voor de RP klas Examen

Zoals je hebt geleert in de eerste les, er is één meest belangrijkste onderdeel van elke RP.
1. Wat is waarschijnlijk het meest belangrijkste in een RP?

RP is een verkorte naam.
2. Wat betekend RP nou eigenlijk?

Er zijn een paar dingen die je zeker NIET moet in in een RP post.
3. Noem tenminste 3 dingen die je totaal NIET moet doen in een RP.

In elke RP gebruiken we een zekere vorm van 'tekens'.
4. Welke soort 'tekens' zijn er en wat betekenen ze?

5. Wat betekend OOC?

Je probeert altijd acties te maken richting andere spelers in een RP post.
6. Wat moet je niet doen als je een actie probeert uit te voeren naar een andere speler toe?

7. Hoe probeer je je eigen post te maken als je probeert een actie te maken naar een andere speler toe?
Dit is een simpele examen. Dus je moet er zeker voor kunnen slagen als je bij alle voorgaande lessen aanwezig bent geweest.

Nou dan nu... Veel geluk en doe rustig aan!

Je hebt geen tijdslimiet, dus je kan alle tijd ervoor nemen. Infenyte en ik hopen je een goed antwoord terug te kunnen sturen op jou PM.
Drake Heros
Drake Heros
The Legend Maker

Posts : 121
Join date : 2009-12-07
Age : 35
Location : Anywhere

http://tandlroleplay.friendhood.net

Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum